sign in

May 1, 2011

The Climb...It Cheers me Up.

He cheers me up... he always does!
There are times where I feel really messed up, where I feel like giving up...
There are times where I don't want to finish what I'm struggling, and simply want to end the story there, close the very chapter, and start the new one with a new hope...

There are times....



And at this very moment, I'm touched by this song, and I'm feeling all right.
{Tears after tears after tears, and eventually there's a smile} (",)

Xiet Enigma
Shah Alam
22/4/2011
-this entry is auto published-

6 comments:

  1. hehehe...let's same2 habiskan, walaupun macam boleh x boleh je ^.^

    ReplyDelete
  2. awesome post;)
    lama dah tak layan lagu omputih..apepun lagu ni mmg best.
    nak kod ayat ni:Tears after tears after tears, and eventually there's a smile.
    Dalam hati yg paling dalam,hanya Tuhan yang tahu ape yg kita rskan?. Sahabat,kuatkan pergantungan pada Allah. Moga segala urusan kita dipermudah olehNya. Ameen.

    p/s: tu gambar baru Aaron ke? panjang dah rambut dia. Rasa nak jumpa lg sekali.Last tgk gathering hari tu

    ReplyDelete
  3. semoga yang terbaik sahaja untuk hg dan keluarga..
    kuatkan semangat..hg ada sokongan kuat di keliling esp suami terchenta.. =)

    ReplyDelete
  4. Thanks guys. you are the best!
    wafa: tu gambar kire terbaru gak la...rambut panjang, tp banyak tu jugak la, tak bercambah pun.hehe...

    ReplyDelete
  5. lagu nie kitaorg dak2x geneticmasa 2nd year dulu nyanyi.wat persembahan depan lecturer..hihi..besttt!!!!

    ReplyDelete

voice